Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prezidentské volby 2018 na Twitteru mluvčího prezidenta
Ryšánek, Adam ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Géla, František (oponent)
Bakalářská práce se věnuje obsahové analýze twitterového účtu @PREZIDENTmluvci Jiřího Ovčáčka, tiskového mluvčího prezidenta České republiky Miloše Zemana. V první části práce, je definována politická komunikace a sledován její vývoj od raných počátků až po současnost. Dále jsou v práci popsány moderní praxe politické komunikace. Teoretická část práce obsahuje i kapitolu o sociální síti Twitter, v níž se podrobněji věnuje twitterovým účtům amerického prezidenta Donalda Trumpa a českého premiéra Andreje Babiše. Druhá část práce se zabývá samotnou analýzou profilu Jiřího Ovčáčka na sociální síti Twitter. Profil je nejprve charakterizován v obecné rovině. Následně se práce věnuje kvantitativní obsahové analýze, v jejímž rámci je vzorek 358 příspěvků z období od 12. prosince 2017 do 12. února 2018 rozdělen do tří základních kategorií. V poslední části práce jsou prezidentské volby 2018 podrobeny časové analýze a dále kategorizovány.
Social Media and Gender in Political Campaigns: The Role of Candidate's Spouses in the Czech Republic
Gejdošová, Iva ; Soukeník, Štěpán (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem "Sociální média a gender během politických kampaní: Role partnerů v českém prostředí" je průzkumnou prací, která analyzuje, jak byly potenciální první dámy zobrazeny svými manžely či partnery, kandidáty v českých prezidentských volbách v roce 2018, během jejich oficiálních kampaní na Facebooku. Cílem je odhalit, jakou roli v kampaních manželky/partnerky měly, jak byly omezeny tradičně ženskými rolemi a jakou reakci jejich přítomnost přinesla. Metodou této práce je obsahová analýza, která je používána nejen jako pouhý nástroj pro sběr dat, který detekuje textovou stránku příspěvků, ale také je aplikována na jejich vizuální stranu. K detekci vizuálních snímků byl použit kódovací nástroj používající Goffmanovu metodu (1979) zobrazování genderu. Textová část komunikace uveřejňované na Facebooku byla tříděna na základě zmínky o manželce/partnerce a dále zkoumána v kódovacím listu složeném celkem z 13 proměnných. Práce analyzuje příspěvky publikované každým kandidátem během oficiální kampaně na jeho facebookové stránce a jejím cílem je ukázat, jak byly potenciální první dámy jako tradiční modelové role, omezené normami a bez další úlohy v politickém procesu. V praktické části práce byly zjištěny...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.